PODSTAWA PRAWNA: 


JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Referat Strategii i Promocji


WYMAGANE DOKUMENTY:

  • wniosek (wzór poniżej)
  • zdjęcie powierzchni budynku, budowli, urządzenia budowlanego lub nośnika reklamy, którą podmiot zamierza zająć w celach reklamowych
  • wizualizacja zamierzenia – fotografię lub opracowanie graficzne przedstawiające projekt reklamy
  • pozwolenia, zezwolenia lub opinie wymagane przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa (jeśli dotyczy)

SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY: 

Wniosek, wraz z niezbędnymi załącznikami, należy złożyć do zarządcy lub administratora nieruchomości, na której wnioskodawca planuje umieścić reklamę. Zarządca lub administrator nieruchomości wydaje zgodę i zawiera stosowną umowę z wnioskodawcą lub odmawia zgody.


UWAGI:

  • Kształt, kolor i sposób wykonania reklamy lub szyldu powinien być zharmonizowany z otoczeniem, nie oszpecać terenu, budynku lub innego obiektu oraz nie zagrażać bezpieczeństwu ludzi i mienia.
  • Zarządca lub administrator nieruchomości odmawia udzielenia zgody na zajęcie powierzchni, jeśli treść projektu reklamy godzi w powszechnie przyjęte standardy; ma charakter obelżywy, wulgarny, zachęcający do przemocy lub w inny sposób narusza przyjęte zasady współżycia społecznego.